20-րդ դարի 60-ական թվականներին կյանքի բոլոր ոլորտների զարգացման
ընթացքի արագացմանը և հասարակական հարաբերությունների էական
փոխակերպումներին զուգընթաց կրթական ոլորտ ներթափանցեց «ոչ ֆորմալ
կրթություն» հասկացությունը:
Ոչ ֆորմալ կրթության հիմնական նպատակը կրթական ոլորտում համարժեք
պատասխան գտնելն է դարի այնպիսի մարտահրավերներին, ինչպիսիք են
հասարակական և քաղաքացիական մասնակցության անկումը, ինֆորմացիոն
հասարակության պահանջները, միջազգային ինտեգրացիոն, համընդհանրացման
գործընթացների ակտիվացումը և տնտեսության համակարգային փոխակերպումների
ու գոյություն ունեցող ֆորմալ կրթական համակարգի միջև աստիճանաբար խորացող
անջրպետը:
Որպես կրթության յուրահատուկ ձև` ոչ ֆորմալ կրթությունը թույլ է տալիս
սոցիալական տարբեր խմբերի ներկայացուցիչներին ձեռք բերել և զարգացնել
շարունակ փոփոխվող միջավայրի պահանջներին (պայմաններին) համապատասխան
հմտություններ, կարողություններ և գիտելիքներ:
Հայեցակարգը կարող եք ներբեռնել սեղմելով այստեղ